Johanna Elvira Kristina Gustafson

Har du några sjukdomar?

Kategori: Allmänt

Ja en liten penis.. Haha.. Kul folk på sthlms tunnelbana ;)
Att de orkar med alla dryga människor :P

Duschat, ätit och börjat på ett nytt pannband :D

Stekte kyckling med brocoli och kryddade med lite sweetchili och de vart hur gott som helst! :)

Har fått ett rött märke på handleden som jag inte kan komma på ALLS vad det skulle kunna vara heller.. Det kliar ingenting och gör inte ont, men det ser ut som eksem nästan :S Stick-allergi kanske? ;)

Jag ligger i sängen med blött hår och funderar på om man skulle ta och gå upp igen och torka håret och kanske bädda rent i sängen.. De är ju så underbart med renbäddat :P Hur ofta ska man egentligen byta i sängen?? Jag byter minst en gång i veckan.. Inte för att jag är smutsig hahaha utan för det är en sån underbar känsla!! Vardagslyx helt enkelt!!

Appropå vardagslyx, någon som har något bra tips mot torr hy i ansiktet..? Aldrig haft det förr men nu så minsann...



Alltid är de något.. :P

Jag behöver klippas... Så ni vet...

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: