Johanna Elvira Kristina Gustafson

Hmhmm..

Kategori: Allmänt

Jag tog bort det tidigare inlägget.. Jag överreagerade egentligen inte men inser att det inte kommer hjälpa så lär bara acceptera de istället.. :)

Idag har jag faktiskt mått riktigt bra :P Vi hade såå trevligt igår kväll, vaknade med ett leende på läpparna. Malin hämtade upp mig så solade vi på MT´s och det var helt underbart skönt verkligen!! Sen åkte jag hem till Heylee och Jessika.. Om man älskar någon annans barn SÅ mycket så kan jag inte föreställa mig alls hur det är att älska sitt eget barn :P För herregud, goare unge finns tamigtusan inte!!



Alltid lika glad, tänk om alla var som du gosunge! :love:

Idag vart min dag då jag får äta lite onyttigare iallfall :) Fick fläskfile, pommes, sås och sallad av frugan :) Seeen har jag köpt dessa goda chips, ungsbakade så nyttigare iallfall!! Sen tänkte jag göra en dipp på turkiskyoghurt! Den är så bra och god! Använder den till massa :P



Min svaghet har alltid vart just mat och ibland chips!! Jag är ingen godisråtta alls.. Men just mat och chips så hur bra är de inte med dessa chips påsar?? Chipspåsar nu är ju sjukt stora och massa i dem :O Så köper man hem så har man ju för inte bara en kväll och de är inge bra haha! Mindre och ungsbakade istället för friterade, och skiiiitgoda!!

Hoppas det är något bra på TV ikväll.. Orkar inte göra något mer speciellt idag! Fått en klump i magen och vill avskärma mig en liten stund :)

Ha en bra söndagskväll mina fina vänner :love:
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: