Johanna Elvira Kristina Gustafson

Igår

Kategori: Allmänt

Igår så träffade jag älskade pappa först och fick umgås lite med honom. Sen var jag till mammas jobb och vägde mig, minus 1 kg.. Mitt tålamod tycker inte att det är okej fast det går ju ändå åt rätt håll :) Sen fick jag lunch hos Jessika och jag stickade klart ett litet gulligt pannband åt min älskade lillgroda :)


Hur söt är hon inte? Man får sån kärlek, mys och gos av den här gumman så man blir helt varm!! :love:

Seenare åkte jag hem och tänkte spendera kvällen i min ensamhet så jag stekte vitkål och kyckling och mumsade i mig! Men Sofias soffa gick sönder hahaha så jag och Pilla begav oss dit, men duktig som hon är hade hon redan fixat ihop den ;) Vi satt där i hennes soffa tills kl halv 1 och pratade minnen och skrattade så vi grät!!

Väl hemma i sängen så kunde jag inte sova alls vilket har gett mig huvudvärk hela dagen :P Fint de!! Det var gårdagen, var inte hemma något alls knappt så kunde inte uppdatera bloggen.. Sorry!

Hoppas er gårdag var lika bra som min!!!
Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: