Johanna Elvira Kristina Gustafson

Jag fryser...

Kategori: Allmänt

Som bara den! Så nu blir det en het varm dusch faktiskt :D Som mamma sa, mmm och snart tar jag ett varmt bad. Jag kommer bada hos henne jämt :D Bara en vecka kvar nu :)

Har fått paket idag av mammseeen!! <3 En ny kaffebryggare, nya fina påslakan och en bok om stickade halsdukar :D Helt perfekt!!! Imorgon ska jag börja på något nytt att sticka, men vet inte vad de blir än :P Har inte bestämt mig än om jag ska göra till mig själv först eller, Viktor, Gustav eller mini-kusinen kaanske ;) Ska fundera :D

Imorgon så kommer Sara hit efter jobbet på kaffe och kanske lite pyssel? ;) De vet man inte än.. Hon kunde ju inte vara med i lördags då hon legat sjuk :( Usch vad jag inte vill bli lika sjuk som alla anndra vart nu! Stackars er!!!

Brrrrrr... Duschen var de ja... Heeeeejdååååe :D !!



puss!! :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: