Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lill Grodis på besök

Kategori: Allmänt

Jaajjemen, min lilla Grodis är här!! Alltså jag ska inte klaga alls men jag bara lär säga att gå upp kl 6.... Hur orkar folk, att dom inte skjuter någon :P haha!! Så här snygg var jag då :D



Seen fick hon välling så la vi oss i sängen och hon är då inge pigg heller lillskruttan!! Somna och sov 4h :( Men gud så hon håller på när hon sover hahaha!! Jag sov då inget kan jag meddela....


Gosgos!!

Seeen tog vi en liten promenix hem till mormor och fikade! Perfekt avstånd i kylan! Mormor dög minsan perfekt att leka med!!



På vägen hem somnade hon, så nu ligger hon i min säng och sover............. Eeeeeller näää där vaknade hon men somnade om iiiigen så nu ligger hon på min mage.. Ojojoj :( trött och slut tjej är det minsann!! Inte lätt att vara sjuk och liten! :love:

Jessika kommer väl om en 40 min så får se om jag kan få bjuda på kaffe kanske :) Sen ska jag tvätta lite har jag bestämt! Inte för att de är så svårt med tanke på att tvättmaskinen står inne på toaletten meeen ändå liksom ;) Haha!

Köttgryta ikväll kanske? Eller mos och köttbullar...

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: