Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördag!

Kategori: Allmänt

Så till idag :D Vaknade med huvudvärk men hade bestämt igår att jag och tjejerna skulle ses på en promenad OM de inte var snöstorm... De var snöstorm så de blev kaffe och te i mitt lilla kök!! Fast vi pratade i massa timmar igår så har käftarna gått på exakt lika mycket idag med haha!! Man blir så otroligt förvånad över hur mycket SKIT som händer i vår lilla stad.. Helt stört är vad det är!!! 4h senare så ligger jag nu i sängen och vilar med huvudvärk som inte vill ge med sig!!

Ikväll ska jag titta på melodifestivalen och mysa! Tror inte jag orkar ta mig hem till mormor tyvär, Moster, Hampus och kusin kommer ju dit men jag är verkligen helt slut!!

Mamma ringde så imorgon ska vi åka till IKEA :) Hon flyttar ju snart så lär ju till att handla, 2 veckor kvar bara tills mamma bor i stan :)

Ikväll ska jag göra en ritkigt god kycklingsallad bara så ni vet! ;)

Puss på er :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: