Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördagsmys :)

Kategori: Allmänt

Idag har jag träffat Pillerullan och vi var till sjukhuset och träffade Sofia någon timme :) Så kul att jag och Pernilla faktiskt har känt varandra hela livet, man har inte så många såna kompisar kvar, tyvär!

Idag bestämde jag mig för att laga god mat till mig själv och stanna hemma. Maten blev skiiiiit god så ångrade mig lite att jag inte hade någon att bjuda den på :P Viktor fick jag inte hit för han var inge pigg :( Men iallfall, gjorde en riktigt god och krämig potatis och köttfärsgratäng!! Sååå himla god vart den! Gjorde som mamma brukar och kokade potatisen i mjölk med löken, vitlöken, salt och pepparn innan.. Därav så krämig och god :) Tycker om att laga mat, men så klart är det alltid trevligast att bjuda någon. Men den ska jag göra fler gånger!!



Nu ska jag vänta på melodifestivalen och fortsätta mitt lugn här hemma.. :) De enda som jag kan sakna är ett litet glas rött faktiskt, hade passat perfekt :)

Hoppas ni får en mega mysig lördag ni med!!

Puss :love:

Kommentarer

  • Sara säger:

    Mig har du kvar fina Johanna <3

    2012-02-04 | 18:29:05
    Bloggadress: http://saramikaelaeriksson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Det har jag fina Sara!! Är sååå glad jag har er mina fina barndomsvänner <3

    2012-02-04 | 18:30:16

Kommentera inlägget här: