Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndagen känns himla mycket bättre :) När jag vaknade i morse kände jag mig nästan bakis trots att jag inte druckit en droppe alkohol dagen innan :P Mosig i huvudet efter en tråkig kväll helt enkelt..

Men den känslan försvann när jag åkte ner till Arbetsförmedlingen och sen träffade kusinvitamin! :) Jag vet inte varför men oavsett vad jag och Sara pratar om så känns det lätt och inte alls tungt, trots att båda var på lite dystert humör innan så sken vi som små solar ;) Hon fick då energi.. Jag drack kaffe och stickade under tiden som hon lagade mat, diskade och vifta på rumpan ;)

Nu har jag ätit lite sen "lunch" haha.. sådär kl 4 liksom.. Keso, skinka, blandat med sweet chili sås och persilada. Hur grymt som helst!! Try it!!

Suck måste tvätta och vika in kläder :P Haha så skönt att bo ensam, ingen som klagar ;) Imorgon blir det möte på AF och sen träffa Pernilla och en eller två Saror de vet jag inte :P Älskar att vara med dem, så glada och goa tjejer!!! :love:


Solsken mina vänner, solsken!

Hörs kanske senare!
Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: