Johanna Elvira Kristina Gustafson

Melodifestivalen och Borlänge :D

Kategori: Allmänt

Hahaha måste bara få säga att jag tyckte det var jäätte roligt att Björn Ranelid gick vidare igår haha!! Dock inte lika kul att inte Love generation gick vidare :( Meeen men! Och Molly Sanden var snyggare än någonsin :)

Jaaa ni igår var en lustig kväll.. :P Låg hemma och kikade på melodifestivalen och sen vart de Borlänge :P Jag och Sofia hade såååå kul igår, det var kanon!! Så underbart att få komma bort ibland och träffa nya glada positiva människor!!! Nästa gång vi ska ut där blir väl den 30 mars vad vi bestämt än så länge ;) Jag har inte sovit många timmar i natt men de timmar jag sov ( och lite innan ) var toppen ;) Thihi! Kul att vara full ibland tycker ni int?? ;) hahaha!! Gustav var också i Borlänge men vi missade varandra med en halvtimme ca. Vi var på Klin där även han TYDLIGEN var haha - ööh hallå bartendern vad heter stället?? :D







Mmm iallafall så kan jag säga att det här dygnet vart mega kul, toppen och mys! <3 Lär vi göra om Fia :)

Sen har jag såå dåligt samvete också för skulle ju vart med mamma till västerås idag :( Jag ville verkligen med men man kan ju inte göra allt tyvär!

Nu ligger jag och är totaaaalt slut, ingen god mat har jag hemma och har inte ens orkat slagit på tvn.. Hahaha!! Nu vill jag ha någon att mysa ner mig med, kan ni förståååå deeee?? ;D

Puss på er :love:

Kommentarer

  • sofia säger:

    underbart å mer blir de och ännu galnare!! <3

    2012-02-19 | 19:36:50

Kommentera inlägget här: