Johanna Elvira Kristina Gustafson

Mer stickning

Kategori: Allmänt

Det är så kul att sitta med mormor och sticka!! Hon lär mig och jag gör :P Idag fick jag lära mig en lätt flätning och det blir ju skitfint!! MEN jag tänkte att jag skulle ha det som ett pannband men det liksom viker in sig på kanterna och blir inte alls så brett som jag hoppats på :( Mormor sa att man kunde lägga en blöt handduk på den sen för att platta ut den, så ska testa  när de blir klart :)


Gulligt mönster va?? :D

Men de var bara en kort tid idag som jag stickade de där, större delen av dagen har bestått utav att sticka Emelies pannband!! Det vart jätte gulligt!!



Jag är ganska nöjd faktiskt med dessa gulliga pannband.. Kommer nog göra en heeel del till :P

Imorgon ska jag ner på stan och fixa med papper, hälsa på dietist mamma och väga mig och HOPPAS på att få träffa Jessika och Heylee med ;)

Ska säkert sticka lite också ska ni se ;) Hoppas ni inte tycker jag är skittråkig som berättar om mina stickningar haha!! ;)

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: