Johanna Elvira Kristina Gustafson

Skön dag!

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Sofia vart till picaboo, ÖB och handlat mat på Willys :)

På picaboo köpte jag tre jätte gulliga burkar till mina pärlor, nålar och spetsband! Sööta va? :)





Sen var vi till ÖB och jag köpte en skarvsladd, soltorkade tomater och pepsi max :D :love:
Sen stor handlade jag och Sofia, haha.. Jag köpte maaassa gott att göra goda sallader på t.ex.. Ska äta annat med :P Men jag har börjat dragit ner på pasta, potatis och bröd.. Så lite promenixer på de, de funkar ju jätte bra att hålla sig till!! Jag är ju så sjukligt, hemskt och äckligt trött på att vara tjock.. Alltså det finns nog inte så mycket värre.. HATART!! Men de är svårt att gå ner och sen behålla vikten, så jag kör på de jag känner är lättast att hålla sig till i längden :)

Vart och hjälpt Sofia i lägenheten, de blir såååå fint!! Man blir så inspirerad när man gör fint någon annanstans, inspirerad till att göra om och göra fint själv också :) Svårt att veta vad jag ska göra dock, för någon ny soffa har jag inte råd med :P Säg till om ni har någon till övers för min matchar inte mig och mitt hem alls!!

Aah eller så kan ni ge mig en slant, de funkar de med :D

Påminner mina tjejkompisar om att lördag den 25 så vill jag spendera kvällen med er, haha har inte pratat med er alls än! Haha men känner ni att ni är min vän så kan ni ju boka upp er ändå tills jag hör av mig!! Hahaha!! Bra på att planera jag siddusiddu... Kommer sluta med att jag sitter ensam med mitt rödvin... ;)


Puss på er :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: