Johanna Elvira Kristina Gustafson

Stickivirki!

Kategori: Allmänt

Så nu fick jag lust att sticka och virka igen så gjorde ett pannband som jag lovat Sofia.. Blir inte så snyggt på bild som jag tycker de är i verkligheten eller så är de jag som är så nöjd bara :P haha..!! Svart och rosa med pärlor vart de iallfall! Mmm visst är jag snyggt sminkad idag förresten...? ;)



Den vita är av samma modell som jag gjorde förut :)



Det roligaste är att smycka dem, synd själv pannbandet tar lite tid att sticka ( ca 3h ). Det är ju pysslandet som är roligast ;) Får se vad jag ska göra nu, jag är ju sugen på ett till pannband till mig själv men håller också på med en halsduk till mig själv. Har ju bara det vita på bilden kvar, de andra har blivit presenter ;)

Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: