Johanna Elvira Kristina Gustafson

Till våren och sommaren

Kategori: Allmänt

vad stickar man då...? Man kan ju inte precis ha mössor, pannband och halsdukar ;) haha!!

Sen är de så här, jag funderar bara för en kul grej att ha en liten tävling och sen lotta ut ett pannband :) Det lär ju vara ganska stor chans att vinna ett då eftersom jag har ca 45 läsare som följer min blogg ganska flitigt, sen är de väl mer eller någon mindre vissa dagar :)

Men vet inte vad jag ska ha för tävling eller hur jag ska välja vinnare :P hahaha Några förslag? :) Jag älskar mina pannband iallfall, inte för att jag själv gjort dem utan för att de sitter toppen bra och vem vill inte piffa upp sig själv ibland ;) Accesoarer is the shit ;D

Meeeen vad tror ni, skulle inte de vara lite kul? :) Hjälp mig komma på hur isåfall dåå haha!!


Annars kan ni få beställa för 150 kr st. :) Välja färg och lite så själva.

Pusss :love:

Kommentarer

  • sara säger:

    Jag anmäler mig till tävlingen:P

    2012-02-28 | 20:04:37
    Bloggadress: http://saramikaelaeriksson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hahaha Goooding ;) Klart du ska vara med i så fall :D men vet ju inte hur jag ska göra de bara men jag tror jag har kommit på de tills imorgon ;)

    2012-02-28 | 20:05:52

Kommentera inlägget här: