Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

StressStressStress, jaajjeeemen! Jag kan inte minnas att jag var så lätt stressad förr.. Jag blir helt snurrig och slut i hela skallen så fort de inte går som jag vill, hatar de! Men fått en hel del gjort idag ändå! Handlat alkohol inför lördagskvällen, även ett fint halsband och en fin duk bland annat :) Har nästan stickat klart en ur gullig mössa till Heylee som går i blått och rosa, självklart med blommor på :D Bild kommer när de funkar för mig... Sen har jag hunnit damma av, bytt lite tavlor och bakat två sorters kakor.. Hängt tvätt ska jag göra nu snart :P

Har även hunnit med kaffe med mormor på dagen och solat på kvällen!

Imorgon är planen att städa klart och skura alla golv. Baka klart och förbereda inför matlagningen som måste ske på lördags förmiddagen. Handla lär jag göra mmm... Längtar till lördagen då jag får träffa alla mina fina, eller ja nästan alla.. Vet inte exakt vilka som kommer eftersom folk är lite dåliga på att tala om i tid, men jag får försöka ta det med ro även fast de inte är min grej ;)

Ont i ryggen och helt slut i huvudet, lätt irriterad och ont i magen.. Jajjemensan!! Trött på folk är jag ååå :D haha så jäääävla munter så de är inte sant :D Jag blir sån när de händer för mycket :P Ska vara glad jag inte ligger och bölar haha!

Nu ska jag andas lite sen sova :)

Puss och godnatt :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: