Johanna Elvira Kristina Gustafson

Underbara fina!

Kategori: Allmänt

Dessa underbara vänner jag har.. Jag vill att ni ska veta vad ni betyder och hur bra ni får mig att må! :love: Oftast.. ;) Att bråka med vänner eller familj är det värsta som finns. Kan vi inte låta bli det mina underbara fina?

Min familj.. Min fina rara lilla mamma! Min bästaste mormor! Mina underbara bröder! Min pappa som jag aldrig kommer kunna vara utan! Min moster som är som min syster! Mina morbröder! Mina kusiner! Min farmor! Herregud.. STACKARS er som inte har min familj ;) :love:


Tusen rosor var vill jag skänka er!! :love:

Puss :love:

Kommentarer

  • Pilla säger:

    Mej kommer du nog aldrig att bråka med bara så att du vet, kan inte minnas sist som jag var osams med någon haha! Bråk tillhör lågstadiet, inte när man är "vuxen"

    2012-02-17 | 07:42:03
    Bloggadress: http://pernillamalmquist.blogg.se/
  • Anonym säger:

    ååh de är jag tacksam över gumman ;) <3

    2012-02-17 | 17:54:50

Kommentera inlägget här: