Johanna Elvira Kristina Gustafson

Vissa människor..

Kategori: Allmänt

Blir man inte trött och funderar hur de funkar? Hur kan människor bli så olika? Människor som alltid vill stå i centrum är iallafall drygast någonsin i min lilla värld!! Och man blir ju aldrig kvitt dem heller eftersom de, just som jag sa, ALLTID ska stå i centrum.

Sen finns de ju andra sorters hemska människor, kollat på efterlyst.. Alltså man blir ju mörkrädd!!! Fast de var jag ju redan sen innan, men ändå :P Ska man behöva vara rädd så fort man är ensam? Räcker väl med att man är rädd för spöken :P

Idag har jag fått umgåtts med mormor, moster och kusin som sagt!! ALLTID lika underbart!! Vi tog en promenad och sen var jag och Evelina och sola innan vi fick mumsig mat av mormor! Något glas rödvin slank det ner också ;) Jag önskar verkligen att Evelina bodde närmare.. Hon är som en syster mer än något annat, även fast de inte är så illa pinkat att vara systerdotter till henne ;) Jag är så lyckligt lottad som har världens bästa mormor och världens bästa moster, jaaa och kusin och mamma och bröder och pappa osv... ;) haha!!

Nu ska jag iallafall sova om en stund för imorgon ska jag umgås äääännu mer med dem innan de ska åka hem på fredag.. Åka till sjukhuset imorgon innan de blir shopping och mys! :love:

Sov så gott mina söta vänner!

Vänner fyller livet med glädje
Själen med solsken
Och hjärtat med
Kärlek


Puss :love:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: