Johanna Elvira Kristina Gustafson

AJJ

Kategori: Allmänt

Mmmh vad skönt det var att tappa mobilen på läppen!!!! ( jag ligger ner om ni undrar, annars blir de ju liksom lite svårt ) fläskläpp here i come! Gör ju inget iofs jag som vill ha större läppar så... ;) Det är så mycket man vill ändra på jämt när det gäller allt, har ni tänk på det..? Det är sällan man är helt nöjd någonsin? Däremot kan man titta på en annan människa och tänka "gud hon/han måste ju vara helt underbart nöjd med sig själv"! Men allvarligt har ni träffat någon endaste som är helt nöjd? :P

Blir man någonsin det? Helt nöjd alltså.. För jag tror ju att när du ändrat "felen" så kommer man nog likförbannat på något annat.. Vi vill ha det vi inte har och när vi har det vill vi ha något annat..

Jag vill bli smal, ha längre hår, fylligare läppar och lite snyggare tuttar :P Där fick ni lite sanning! Det är vad JAG vill. Och även fast jag långt ifrån på något sätt är nöjd med mitt utseende så har jag sämre och bättre dagar, men det tror jag alla har. Men har ni tänkt på en tiiiill saaak? ;) Det är nästa "fult" att vara nöjd... Man ska klaga och hylla alla andra istället.. Vore det inte bättre om vi jobbade mer på att öka vårt egna självförtroende och vår självkänsla än att avguda alla andra..?? Men hur gör man det egentligen..?

Att gå ner i vikt t.ex.. "Ja men det är väl bara att göra det..." Fast NÄÄÄÄ!!! Det är inte så bara, det handlar om att ändra hela sitt liv i princip. So fuck u med det är väl bara.. Det har alltid vart något jag velat och önskar mig själv och jag har ännu inte gett upp hoppet om att få vara smal och snygg jag också ;) Läppar, tuttar och hår, de är ju lätt att fixa jämförelsevis.. Om du har pengar då förstås..

Men trots att jag går runt och är bitter över såna saker så kan jag, precis som alla andra, ha en riktigt bra dag och känna mig helt okej :)

Såå nu har jag funderat lite igen.. ;) haha! Alla bra tankar kommer på sena kvällar.. Eller jaaa, bra och bra men... haha!!

Puss på er <3


Jag bjuder på den, tyst ;) haha!

Kommentarer

  • Helene säger:

    Du om någon har väl riktigt fint och tjockt hår Johanna! :)

    2012-01-31 | 09:51:33
    Bloggadress: http://helenewiklund.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Haha tack helene, mycket vill ha mer ;) fast nu menade jag längden ;)

    2012-01-31 | 12:15:36

Kommentera inlägget här: