Johanna Elvira Kristina Gustafson

Bättre :)

Kategori: Allmänt

Nu mår jag bättre iallafall, sov hela natten och nästan hela dagen.. Nyponsoppa fick jag i mig så det var bra iallafall :) Nu har jag tagid mig en varm skön dusch och ska försöka få i mig något mer matigt :P Sen vet jag väl inte om jag kommer kunna sova i natt då men känns liksom inte som om det ska vara några problem det heller :P Men jag blir ju så sällskaps sjuk när jag har vart sjuk och är på väg att bli piggare, men de är ju ingen som vill umgås med en nu precis :P Tredje sjukvändan 2012 avklarad, yes..!! Förstår ni att jag kommer vara frisk heeeela året nu, inte det minsta sjuk alls kommer jag bli!! Jag har ju avklarat allt på en månad :D haha!! Säkert bara för att jag slutade röka.. Men då får de vara så då :)

Är inte alls så röksugen mer.. Suget kommer vid vissa situationer nu mer och inte vissa stunder om dagen.. Det är en social grej fortfarande för mig, därför är det svårare när jag är med folk. TUR jag inte umgås med några som röker längre :D haha!! Nu känns de ganska lätt.. Faktiskt! Jag är ingen rökare längre. Jag vet att jag kommer röka igen då jag festar. Men jag kommer inte köpa något paket själv. Spelar ingen roll vad andra säger att man klarar av och inte, jag har försökt förut så jag vet vad jag klarar av och INTE. Jag kommer klara av att ta den där ciggen till det där glaset rödvin. Jag kommer klara av att inte röka när jag tar det där glaset rödvin också.. Jag har provat det ;) Och jag är så förbannat nöjd med mig själv. Inget som lockar när jag är helt rökfri, inget "pris" och ingen belöning. Jag gör det för att jag vill och kan.

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: