Johanna Elvira Kristina Gustafson

Fredag!

Kategori: Allmänt

Hmm jag är lite dag vild, men fredag var de ja! Träffade Sofia och vi packade in de första sakerna i hennes lägenhet idag :D weehoo! Kommer bli hur mys som helst! Sen bjöd söthögen mig på lunch och senare åkte vi och drack kaffe med Niklas och Julia. Jag och Julia är ju såå grymt duktiga på att måla :D Ikväll blr jag nog bara hemma och ska kika på någon film och laga någon god mat. Hmm, köttfärspaj kaanske..

Jag måste kolla upp mitt knä alltså, jag tror jag sträckt någonting inuti :P haha.. Har liksom ont i knävecket, fast innuti? :P Ni fattar.. Gått så ett bra tag nu sååå lär kanske besöka farbror doktorn. SUCK!

Vad ska alla göra ikväll och imorgon egentligen..?? Ska hjälpa Fia att flytta lite mer imorgon sen kanske jag kan lura henne till att dricka ett glas rödvin :D



jooo ni ;)

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: