Johanna Elvira Kristina Gustafson

Helt okej

Kategori: Allmänt

helt okej film men inte lika bra som den jag såg igår. Bridesmaids pratar jag om nu. Alltså helt okej men när det blir för pinsamt att man måste blunda när man tittar på film, då är det inte så bra :P haha!! Men skrattade även lite nu och helt klart sevärd film :) Roliga karaktärer var det iallfall, haha tror jag känner en utav varje ;)




Ikväll har vart en helt okej kväll, det enda som jag saknade var lite sällskap ( bara några min saknade jag det :P ) och ett glas rödvin... Men annars var det lugnt och skönt. Jag trivs väldigt bra ensam nu för tiden.. Det är nog en sak man vänjer sig vid. Då jag haft pojkvänner har jag hatat att vara ensam, men nu så kan jag inte föreställa mig en dag utan lite underbar egentid :P Konstigt hur det är, hur lätt det är att vänja sig vid något.. :)



Alone and loving it :)

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: