Johanna Elvira Kristina Gustafson

Inspirerad :)

Kategori: Allmänt

Thihi jag vart lite lagom inspirerad igår när jag hittade den mysiga bloggen så idag har jag vart hos mormor och druckit kaffe och lärt mig virkat ;) haha det går framåt men de är inte heeelt lätt att förstå sig på beskrivningar på en gång kan jag tala om men ska iallafall visa vad jag gjort än så länge :P

Först gjorde jag ett pannband, heeelt klart nöjd! :D



Sen tänkte jag såhär, skulle det inte vara hur coolt smo helst att skaffa metallringar och göra virkade ringar?? JO!! :P



Så det är vad jag hunnit med, men nu ska jag nog ta och testa ett annar mönster som verkar MYCKET lättare än dom där dum-blommorna :P !! Mina pärlor börjar ta slut så lär fixa mer, sen har jag ju köpt så fina spetsband som jag lär komma på vad jag ska göra med :P Förslag? :)

Är det ingen annan som virkar eller stickar utav mina söta små vänner...? Jag vill ha pysselkompisar :D haha! Sofia bara suckar åt mig ;) Jag har ju älskade bästa mormor men hon har kommit ur sin period säger hon ;) haha!!

Hörs lite senare, ska och handla tror jag eftersom mina peeengar har kommit :D

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: