Johanna Elvira Kristina Gustafson

Jag fick nog..

Kategori: Allmänt

.. så jag tog en kvällspromenad.. Det var skönt men jag är verkligen helt sluuut i kroppen!!

Pratat med Jessika har jag gjort nu, hon håller på att skola in Heylee på dagis och det verkar gå bra! Tänk att liten blivit så stor, helt sjukt.. Kommer aldrig glömma när jag och Karin åkte upp till falun när jag fått sms om att en liten tjej blivit född.. När vi mötte dem i den där långa korridoren och Jessika än en gång föll i tårar, men nu var dem ÄNTLIGEN av glädje och jag fick krama dig! Kommer aldrig glömma när jag såg den mörka lilla kalufsen på den sötaste bebis jag sett.. LYCKA!!! Det är ju jag som är pappan, om ni undrar ;) haha!! <3 Älskar er så otroligt mycket. Ni är bland det bästa jag vet. Inget kommer komma emellan oss igen, de är då en sak som är säkert och bevisat ;)


Här är hon bara några timmar gammal, och nyss fyllde hon ett??? Herregud <3



Här har ni kommit hem från bb <3



Älskar dig sååå ;)



Vid utsund i somras :)



Thihiii My och Heylee ;)



Sjuk tjej :(



Älskar dig frugan ;) U can do anything!! Starkare tjej än dig får man leta efter min vildkatta ;)

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: