Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lööördag!

Kategori: Allmänt

Lördags kvällen spenderades hemma hos Jessikas syster och hennes kille! Vart bjuden både på hemmagjord pizza och annanaspaj med glass! Heeerre gud så mätt!! Sen spelade vi alfapet och kort ;) Jag vaaann på alfapet och som tur var kom Jessika två och det var väl en väldans tur.. Annars hade jag fått gå hem :P hahaha!! Jag satt med ordboken och skulle kolla om orden fanns, behöver inte säga mer.... ;) hahaha!! Tur du är söt din lilla bitter*itta ;) hahaha!! Men Daniel stod för det bästa på hela kvälleeen!!! HAHAHA!!! - Johanna nu vill jag att du kollar upp ett ord åt mig. Det stavas H-A-N.... hahahahahhaha!!! UNDERBART!

Sofia hann jag inte med att träffa idag, hon var dessutom ute på andra äventyr! ;)

Nu är jag hemma och känner mig sluut så jag ska nog kika på TV och sen sova :)

Puss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: