Johanna Elvira Kristina Gustafson

Pysselblogg

Kategori: Allmänt

Åh älskar pyssel! Bloggen som jag hittade var helt fantastisk : http://ingapyssel.blogspot.com

Jag gjorde lite pyssel ikväll men de får ni se en annan dag, lär ge bort det först :P Har hittat helt underbara mönster till virkade blommor som skulle passa perfekt till mina stickade pannband! Så ska till mormor imorgon på kaffe så får hon allt lära mig virka också ;) Jag gick ju inte någon syslöjd jag inte :P Jag älskar iallafall mitt stickade pannband som jag gjorde till mig själv, ska göra flera :) Det som är på bild gjorde jag till Yvonne i julklapp :)



Och här är pannbandet och en mössa som Gustav fick :) Och tydligen var mössan toppen eftersom han vill ha ett "lager" med olika färger.. Mina händer kommer vara vältränade iallafall :P



Ha en fin fortsatt kväll så hörs vi imorgon!!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: