Johanna Elvira Kristina Gustafson

Såja

Kategori: Allmänt

Nu fick jag med mig Viktor på en promenix! Men heeeej huvudvärk!! Skitskojj!!

Imorgon hoppas jag att jag får pengar så att jag kan fylla upp mitt ekande kylskåp. Jag skulle ju kunna klä på mig igen och gå ääääända till tempo och köpa mig lite mjölk.. Men de är föör låååångt nu ;) Moahaha! Vatten i kran för tusan! Aptien är ju dock inte alls den samma än, helt stört nog.. Jag har saker för en kyckling wok hemma så som kokosmjölk och minimajs, det som jag brukar äääääälska! Men nähäddå, inte aaalls sugen på nå sån mat.. Vill mest ha nyponsoppa eller kanske lite sån där sparris soppa som finns i kyldisken, ååh kanske måste besöka tempo ändå.. :/

Hur som helst, längtar tills på lördag för då ska jag, Jessika och Bella ut och käääka middag och sen tänkte vi minsann bli lite berusade ;) Någon som vill följa med, så kan ni höra av er och vänligt fråga så ska vi ta ett beslut ;) Längtar tills man får klä upp sig lite och sminka sig.. Det är väl heeelt underbart att få göra sånt när man legat sjuk och sett ut som ett monster en hel vecka?? Eller ja.. Jag har sett ut så nästan en månad nu :D Jag tänkte nästan unna mig en ny outfit dessutom... Haha eftersom jag lyckades förstöra min nya fina blus hemma hos Jessikas syster i helgen.. Min jacka ville INTE släppa taget om den så jag fick allt klippa bort den :( HATAR när de händer, känns helt bortkastat och väääärdelöst! Så därför kanske jag borde få något nytt till helgen, eeeeller hurdååå?? :D

Puss <3

Kommentarer

  • Bella säger:

    Ja de ska bli mys med lite käk! Och lite lulliga och lyckliga hoppas jag! :)

    2012-01-25 | 22:23:35
  • Anonym säger:

    Haha vi lyckades ju sist Bella så det ordnar nog upp sig den här gången också ;) Hoppas vi får behålla Jessika lite längre den här gången bara!! Haha

    2012-01-25 | 22:40:56

Kommentera inlägget här: