Johanna Elvira Kristina Gustafson

Snö och sommar :P

Kategori: Allmänt

Jag vill bli frisk och komma ut i den underbara snön jag.. Blir nog imorgon om jag får som jag vill.. Eller frisk är jag ju nu, tycker jag :P Har bara lite svårt att äta :P Tur man har lite lager att ta utav ;) Hehe!

Kikar på King Arthur, den är alltid lika bra :) Fryser gör jag också, så ni vet.. Men har jag inte stängt fönstret helt på hela vintern tänker jag då inte börja nu, och NEJ  de är inte därför jag är sjuk hela tiden, man får inte magsjuka av öppet fönster så TYST :P Trött på dryga människor haha!! Jag älskar att sova när det är svalt i rummet, har jag alltid gjort sen jag var liten :) Man sover så himla mycket bättre! På sommaren går jag nästan under haha men nu har jag en fläkt iallfall :P

Sommaren ja.. Jag längtar SÅÅ tills den här sommaren.. Inget och INGEN ska få förstöra den.. Mikael Risberg ditt patetiska äckel svin kommer aldrig förlåta dig för den tiden. Så du vet! :)

Nu ska jag kika klart på filmen och sen sova i min sköna svala lägenhet :)

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: