Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag...

Kategori: Allmänt

Ojojoj, idag har vart en riiiiktig slö-dag :P Har nyss ätit lövbiff och potatisgratäng, så gott!! Nu har jag precis bäddat rent och lagt mig i sängen och dricker min älskade pepsi max, täääänk att man kan vara så törstig dagen efter man druckit hur mycket som helst... ;) haha!! Måste än en gång säga att det var helt underbart att umgås med alla igår! Tjejerna är helt fantastiska och det var så kul att alla var så goa och roliga tillsammans! Som Pernilla sa igår "Livet är för kort för att inte vara sams med alla!" Så klokt och så sant, jag AVSKYR bråk, tjaffs och vassa kommentarer! Spread the Lööve ;)

Måndag imorgon.. Hoppas på en bra vecka, haft för jobbiga veckor i januari känns det som!

Kika klart på filmen och sen sooooova!!

Kommer sakna dig..

Puss <3


Ps. Hur kul det än var igår så blir de lungt med alkoholen tills den 25 februari, och då mina älskade tjejkompisar ska vi ut och fira att jag blir hela 24 år ;) haha bara så ni vet det!!! Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: