Johanna Elvira Kristina Gustafson

Fredag/Lördag

Kategori: Allmänt

Hejsan på er! Glömsk som jag är så har jag glömt min sladd så kan tyvär inte visa er bilder än, men ska försöka se till att Magnus tar lite bilder istället till nästa inlägg ;)
 
Igår så åkte jag ju då alltså till morbror Magnus och Yvonne i Sthlm för lite umgänge och träning. Lika stor del utav båda ;)
 
De mötte mig på stationen och sen traskade vi hem till deras nya stora fina lägenhet på kungsholmen. Så just nu sitter jag och skriver inne på mitt egna rum ;) Lyxigt värre!
Yvonne skulle möta upp en väninna på lunch så jag och Magnus tog en kopp kaffe och snackade en stund innan jag svirade om till träningskläder.
 
Mycket backar och boxning bestod första passet utav. Svettigt, jobbigt och roligt!! Ska gå in lite mer på träningen och vad Magnus berättat för mig osv. lite senare när jag har lite bilder att visa också ( om jag nu lyckas ta några ).
 
Sovit gott har jag gjort och nu har vi precis ätit frukost. Träningskläderna är på och snart ska vi nog bege oss ut för det andra träningspasset.
 
Kring 12 så kommer mormor och Lennarth hit också, sen ska vi som sagt hejja på mammsen!!
 
Vi hörs då ;)
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: