Johanna Elvira Kristina Gustafson

hejhej hallååå

Kategori: Allmänt

Jag har verkligen vart sämst på att blogga nu på sista tiden. Ska försöka bättra mig genast ;) Jag har iallafall gått ner ett halv kg till så nu är det 15.8 kg som e borta.
Taggar för en vecka full med träning och bra mat så att det blir lite bättre resultat nästa vecka :) Som sagt jag längtar sååå tills jag gått ner mer. :)
 
Igår så satt vi hemma hos Micke och spelade lite spel jag, micke, viktor, karin matte och josefin! Trevligt var det absolut!
 
Skikar lite styrka till Petra och Rasmus också, bara för att.. <3
 
hmm Det är ett väldigt fint och sammanhängande inlägg det här haha..
Men kände bara att jag ville skriva lite och sen ska jag bli bättre på det från och med nu :)
 
 
I veckan så var jag och Karin till sågmyra och shoppade lite. Det var en helt perfekt rolig dag. Precis vad vi behövde :) Billigt är kul ;)
 
 
Nu ska jag fortsätta ligga i soffan och tänka på choklad... ;) mmmh!
Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: