Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördag eftermiddag

Kategori: Allmänt

Passet igår var så klart svinjobbigt men väldigt roligt! Vi cyklade till Karlberg där det finns en hinderbana, som dock inte är tillåten för allmänheten att anväda, och körde gärnet där. Tränade slag, sparkar, sprang, gick, armar, U name it! Svetten rann men sjukt roligt!
 
Här är då vändan vi gick, fram och tillbaka ;)
 
Sen cyklade vi hem, mormor och Lennarth hade redan kommit fram :) Att cykla i sthlm är en annan sak som är lite sådär halv mega scary ;) Haha men jag gjorde det iallfall..
 
Som sagt mormor och Lennarth var redan hemma med Yvonne så när vi kom tillbaka så gjorde vi oss iordning och drack lite kaffe. Efter ett tag så dök även Evelina, Thelma och Hampus upp. Tillsammans så gick vi ner och käkade lite mat på ett ställe vars namn jag inte minns.. Trevligt var det iallfall :)
 
Efter maten så skulle vi då försöka oss på att leta upp mamma som sprang Marathon ;)
Efter mycket letande så fick först mormor, Lennart, Magnus och Yvonne träffa på henne när hon sprungit hälften! Jag åkte med Hampus och Evelina och även vi fick efter mycket om och men träffa på en helt pigg och glad mamma!! Det var hur kul som helst!!
 
Efter 26 km så ser man tydligen så här glad och pigg ut ;) <3
 
Sen åkte vi hem och fick även se mamma springa i mål via nätet :)
 
MEN sen så började jag må riktigt dåligt.. MagONT och illamående och inte alls pigg. Förmodligen så var det inte så bra mat vi åt med tanke på att de flesta fick någon känning efter maten. Sjukt tråkigt! Finns nog inte något värre än att vara sjuk borta, man känner sig inte så trevlig liksom.
Yvonne lagade till jätte god lax senare vilket jag fick i mig och började dessutom må bättre då efter några timmar och efter det så kikade vi på en film och tog det lugnt i soffan!
 
Sen var det nattinatti och här slutar jag detta inlägg ;)
Puss
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: