Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Måndag och ny vecka med nya tag.
 
Jag och mamma begav oss ut för lite ro i skogen i jakt på lite gulingar! :) Jag ÄLSKAR skogen.. Kan nog vara där i princip hur många timmar som helst. Vi hittade en del små kantareller som vi åkte hem och stekte till! Tobbe och Viktor satt hemma hos mamma och spelade spel så vi åt sen lunch tillsammans!
 
Sen snodde jag Viktors mobil så att jag och mamma kunde sitt på balkonge och spela rumble ;) Om någon, vem som helst, känner för  att skänka mig en iphone så går det bra. ;) Bara jag och Lennarth som inte har någon juuue ;)
 
Efter det så åkte jag och mamma till Willys för att storhandla och nu är kylen min full, så underbart! Precis som mamm sa så känner man sig rik när kylen är full :)
 
Snodde ihop en sallad och satte mig i soffan.. Med ÅNGEST ;) Ingen speciell motion på hela dagen förutom svamp-jakten. ILLA! Jag som skulle svettas idag.. Sagt och gjort ;) Upp på cykeln och cyklade en mil i uppförsbacke, 50 armhävnningar och 50 situps, 20*3 utfall och knäböj! Vipps så är ångesten borta haha.. Just do it!
 
Ångesten ja.. Den ligger som en hinna över hela mig just nu känns det som.. Enda sättet att lindra den lite är just att  göra något som jag känner mig nöjd över mig själv.. Att få känna sig duktig är så otroligt viktigt och med det så säger jag inte att man måste göra just det här, utan något som du känner dig nöjd med bara..
 
Dagarna går så otroligt fort just nu, känns inte som att jag hinner med någonting.. Sover  varje natt som att jag inte sovit på flera dagar, när jag vaknar är jag ändå så trött att jag vill lägga mig ner och gråta. Jag saknar pappa och Gustav hur mycket som helst också, skitdumt att de ska jobba 70 mil bort!!!
 
I helgen så kom Evelina och Magnus hem ( moster och morbror ), och när de sen åker så insåg jag hur mycket man saknar dem här hemma också.. Just nu vill man bara ha alla så nära som det bara går, även fast jag inte ens hinner träffa dem som finns här hemma..
 
Sådär ja, nu är tvätten klar också.. Hänga tvätt, duscha och sen krypa långt ner under täcket!
 
Puss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: