Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Träningsvärk jaaaajjemeeeen ;) Haha, idag känns det mer än någonsin att jag pressat kroppen till saker den inte alls är van vid. Så idag har vi tagit det lugnare men ändå kämpat på :)
 
När jag klev upp så var Magnus i köket och det första jag såg var några sprite zero flaskor fyllda med vatten och förstod att det på något sätt skulle representera tappade kilon. ;) Jag har berättat för honom att jag har så svårt att se det jag gått ner och känna att jag faktiskt blivit mindre i vissa fall. Så nu skulle jag minsann få känna ;)
 
Han fyllde 2 ryggsäckar med flaskor, vikter och böcker. Sen gick vi en liten promenad till Yvonne som låg i parken och solade i det vackra vädret. Och jag kan aaaaaaaldrig tro att det vart sååådääär jobbigt att gå för några månader sen?!! NO WAY!! Haha men 17 kg var fruktansvärt tungt och jag förstår nästan ännu mindre nu att det faktiskt suttit fast på min kropp.. Helt sjukt är precis vad det är!!
 
Snyggt? Jag vet ;) Sjuk upplevelse, men ganska nyttig tror jag.. Även om det fortfarande inte riktigt känns som om de där kilona faktiskt suttit fast på mig ;)
 
Efter den lilla promenaden så cyklade vi till Karlbergs igen och körde lite jogga/gå träning. Men jag kan meddela att min kropp var inte alls med idag, så nu blir det vila imorgon iallfall :) Sen cyklade vi hem, upp för alla backar :P
 
Tänkte visa tavlan som Magnus ritat upp bara för lilla mig ;) Ni kommer kanske inte förstå allt utav den men så ni ser hur duktig morbror jag har ;)
 
Har funkat mycket bra ;)
 
Jag blir kvar här en natt till, inte för träningens skull utan för att umgås bara :) Så imorgon kommer jag hem och ska återgå till vardagen ;) Jag har lärt mig att jag kan pressa mig mer, precis det som jag ville ha svar på ;) MEN det är otroligt mycket lättare när någon står och ser till att man faktiskt gör det också. Jag tror att det är få som har den självdisciplinen själv faktiskt. Men nu vet jag på ett ungefär vad det är jag ska eftersträva och vilken puls jag bör ligga på om jag vill bli bättre och bränna mer kcal ;) Hehe!
 
Är det någon som känner att de vill ha någon att träna med eller bara ta en promenad eller fråga något kring detta så ska ni veta att jag mer än gärna ställer upp. Jag inser att de underbara människor jag har omkring mig, har inte alla. Mamma dietist och PT morbror liksom haaallåååe jag kan inte misslyckas nu ;) haha nej då, men alla runt mig är faktiskt intresserade utav träning och kost. Därför vill jag att ni ska veta att jag meeeer än gärna delar med mig utav det lilla jag vet :) Och sen är det alltid roligare om man är två som tränar, eller hur? ;) Så man kan pressa lite!
 
Jag har som sagt lärt mig en hel del under denna lång helg och jag hoppas ni tyckt det vart kul att följa mig :) Och hur jobbigt det än är, ont det än gör så vet jag att det kommer vara värt det i slutändan. Så än en gång ett meeeeeeeega stort tack till alla som hjälper mig på vägen, dvs hejjar på mig! Ni kan aldrig få veta hur mycket det betyder tyvär. <3
 
Men just nu vill jag tacka Magnus och Yvonne nå så otroligt mycket för den här helgen! Det har vart helt underbart att få vara er gäst och dessutom har ni hjälpt mig MYCKET på min väg ner i vikt och för det är jag helt otroligt tacksam för! TACK! <3
 
Vi hörs när jag kommer hem ;) Puss hej
 

Kommentarer

  • sofia säger:

    jag följer gärna med dig ut och tränar och donar :D
    Du är en otrolig kämpe... stöttar dig till hundra..
    Mig kan du skriva upp på listan som träningsvän :D

    Svar: Du är redan uppskriven ;)
    Johanna Gustafson

    2012-07-17 | 00:18:10

Kommentera inlägget här: