Johanna Elvira Kristina Gustafson

Onsdag

Kategori: Allmänt

Har sovit helt okej men haft kasst med energi idag, Cyklade till mormor och drack kaffe med dem innan pappa kom och hämtade upp mig för ett motionspass i skogen :) 100 min vart de och vi kämpade på bra tycker jag allt.
 
Åh idag skrev morbror Magnus till mig, så på fredag så åker jag på träningsläger hos honom och Yvonne ;) De ska få köra med mig haha! Kommer bli så kul och jobbigt! Så otroligt snällt utav dem att ställa upp och pressa mig lite :) LÄNGTAR!!
 
Ska försöka ta med mig datorn så jag kan uppdatera från den här spännande vistelsen ;) hehe!!
 
Sen springer ju min coola mamma Stockholms jubileums marathon i helgen, så med lite tur får vi vinka och hejja på henne också :) <3
Tur man har världens bästa familj, himla tur tycker jag ;)
Puss så länge!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: