Johanna Elvira Kristina Gustafson

Onsdag

Kategori: Allmänt

Sovit skiiiiit dåligt inatt men hade ställt klockan så jag kom upp någorlunda i tid iallfall. Jag och mormor gick på en promenad i värmen innan jag knatade hem och slängde i mig lite frukost. Några magövningar senare och svetten rann igen haha! Hopp in i duschen innan Sofia kom och hämtade upp mig för en tur till borlänge.
 
Har rea shoppat lite :) Köpte ett par nya löpar tights, toppen! Slipper jag ha dem som hänger överallt, på mig...
Nu har jag packat upp mina fynd och ligger i sängen med magont.. Krabbsalladen var kanske inte det bästa beslutet jag tog idag..
 
Undrar om jag orkar hitta på något mer idag eller om jag ska ligga still här i sängen och fundera på vad man ska laga för mat.. Haha det lät skönt ;)
 
 
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: