Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag/Måndag

Kategori: Allmänt

På lördagen så umgicks jag med mamma, mormor och Lennarth hela dagen. Lite lagomt lugnt efter en galen natt haha :P Fyndade en svampkorg på Gröna magasinet bland annat :) Sen spenderade vi kvällen med att lära mormor hur man använder sin nya coola iphone 4s ;) Fuskigt värre om ni frågar mig ;) haha!
 
Igår så åkte jag och Gustav ut till pappa och lagade lite mat och satt i soffan, lugn söndag :)
 
Idag har jag mamma och mormor vart i skogen och motionerat! Sprang en del också, utan onda benhinnor! UNDERBART! Hittade massa kantareller också, så nu jäklarns är det inte långt kvar innan de finns överallt :D
 
Efteråt hade Lennarth fixat kaffe och smörgås åt oss. Sen släppte mamma av mig hemma och sen dess har jag kört hårt med övningar och cykling.. Börjar verkligen bli dags för duschen nu.. ;)
 
PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: