Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Idag har vi vart hos farmor och fått mat! Jag, Viktor, mamma och pappa.. Gustav den stackarn ligger i hög feber :( <3

Vägde mig på farmors våg, och även fast den inte är 100 % rätt, så stod det att jag nu gått ner 19 kg :D Men jag återkommer med det exakta svaret så fort jag vart till mammas jobb :)
 
Sen har jag faktiskt lyckats med att springa idag :D 6 km !!!! Känner mig stolt :D Men fyyyyy faaaaan vad jobbigt det var på slutet ;) inte lätt det där inte haha.. Men även om jag inte kommer lyckas med samma sak än på ett tag så känns det hur bra som helst just nu :)
 
Mer hårdkörning imorgon, taggad är jag ;) Bara jag inte vaknar med benhinne-ont :) Hoppaaaas inte!!
 
Puss

Kommentarer

  • Karin säger:

    Jajamen! Efter helgen är det slut "semestrat" för min del med, då blir det träning så fort jag är ledig :D

    Svar: Bara att höra av dig gumman så kör vi hårt ;)
    Johanna Gustafson

    2012-07-31 | 23:12:43
  • Anna säger:

    19kg va bannemej inte dåligt, bra jobbat! =)
    är själv överviktig, va det även innan graviditeten, men är så jävla pepp på att gå ner nu så det är helt sjukt :p Härligt med en blogg som inspirerar =)
    MVH Anna

    Svar: Hej Anna :) Tack såå mycket för dem orden! Jag har vart lite dålig med uppdateringen sista tiden men lovar att skärpa till mig genast! :) Bara att höra av dig om du har några frågor eller så :) Lycka till med din viktnedgång och kör hårt!! Du klarar av allt du vill klara av :) Kram
    Johanna Gustafson

    2012-08-08 | 14:02:36
    Bloggadress: http://desenastetankarna.blogg.se

Kommentera inlägget här: