Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Har suttit som sällskap åt Sofia när hon tatuerade sig största delen utav dagen :P
Hunnit hem och ätit lite lätt mat nu innan jag körde igång med lite övningar. Var inte alls taggad på promenad idag så det var tur jag fick med mormor så det verkligen blir av. Träningsvärk sen igår men inte alls så mycket som jag trodde, mest öm i en höft ( gammal som jag är ni vet ;) ).
 
Så ska snart snöra på mig skorna och sen bege mig ut innan det blir lax på menyn. Mätte mig imorse också, tänkte avslöja hur måna cm jag jobbat bort lite senare ;)
 
Hörs sen!
 
Puss

Kommentarer

  • Pilla säger:

    Gaaad vad fin tröja du hade!! =)

    Svar: Taaack :) Det är GinaTricot :)
    Johanna Gustafson

    2012-07-11 | 12:35:52

Kommentera inlägget här: