Johanna Elvira Kristina Gustafson

Tisdag

Kategori: Allmänt

Började morgonen med några hårdsmörgåsar med stekt ägg på innan Sofia kom över och drack kaffe med mig i solen. Sen svirade jag om och tog mig en promenad ner till mamma på mat och mys på balkongen :)
 
Mamma fick ett ryck och började prova kläder och vi kom fram till att det var fel på nästan vartenda plagg, eftersom det var för stora.. Har ju inget med att göra att mamma har blivit lite smalare att göra, nejnej ;)
 
Men hon hade en hel del snyggt i garderoben också, titta här vilken snygg mamma jag haaar
 
Dessutom, eftersom att jag och mamma har krympt fick jag med mig hem ett par jeans och en jacka ;) Hehe.. :D
 Och två matlådor dessutom, hon är allt bra den där mamman <3
 
Sen gick jag hem till Petra och Rasmus en vända och myste lite med dem! :)
 
Nu ligger jag och funderar på om jag verkligen orkar ut och jogga ikväll som Micke föreslagit... Mina beeen och min rumpa har sån trääääningsvärk jue! :P
 
Puss på er så länge

Kommentarer


Kommentera inlägget här: