Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Startade dagen med promenad till mammas jobb, vågen ;) haha! -0.9 kg. Så nästan ett kg och jag får vara nöjd :)
Vilket då innebär att jag gått ner 17 kg ;) Woho! Sen gick vi hem till mamma och åt lunch, dillkött och potatis! Mums!
 
Efter ett tag kom mormor förbi och drack kaffe med oss. Vi har hunnit med att spela rumble, wordfeud, fixat naglar och ögonbryn :)
 
Nu är jag hemma och har börjat plocka iordning de jag ska ha med mig imorgon, problemet för mig är att jag alltid packar med för mycket. Eller så är det helt enkelt så att jag har en för liten väska, för hur ska jag få plats med alla träningskläder, skor, keps, vanliga kläder, smink, KUDDEN och diverse andra små saker :P Haha ingen aning men på något sätt ska det gå ;) Sen ska jag få med en cykelpump hem också, så får inte packa för mycket.. Hmm tar nog med ett band så jag kan binda fast pumpen utanpå väskan ;)
 
Så imorgon förmiddag så åker jag till Magnus och Yvonne alltså :D Ska som sagt försöka vara duktig och uppdatera, Magnus har till och med fixat så jag får ett eget inlog på deras dator, så slipper släpa med mig min!
 
Sen på lördag så kommer mormor och Lennarth ner dessutom. Vi ska möta upp Evelina också, så vi blir ett helt gäng som ska hejja mamma i mål :)
 
Nu ska jag nog ta mig en välbehövlig dusch och små plocka lite så allt är klart tills imorgon.

Vi hörs!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: