Johanna Elvira Kristina Gustafson

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har vart en sån där bra dag, då jag faktiskt haft energi :)
Började dagen med promenad med mormor och kaffe på det :) Lyckades göra två riktiga armhävningar idag, mäkta stolt vill jag lova :)
 
Sen följde jag med Sofia till hennes mor och solade i några timmar, myyycket trevligt :)
Kom hem och svirade om och cyklade hem till älskade mormor och Lennart och åt mat och bara myste :)
Cyklade sen vidare till Sofia för lite planering inför morgondagen! :D Imorgon ska vi till borlänge och träffa Marita mfl och se Amaranthe :D WEEEEEEEEEEEEEE!!! Kommer bli så jäkla kul! Tack Tobbe för att du talade om att de skulle spela ;)
 
Imorgon ska jag på möta vid 14 sen blir det kaffe med Sofia och Tom på stan innan jag ska hem och göra mig klar inför kvällen ;) Längtar och hoppas på samma energi imorgon :)
 
Puss och godnatt

Kommentarer

  • sofia säger:

    älskar dig!

    Svar: Älskar dig med! <3
    Johanna Gustafson

    2012-07-06 | 12:55:24

Kommentera inlägget här: