Johanna Elvira Kristina Gustafson

:D

Kategori: Allmänt

Svetten rinner och 650 kcal booorta på en timme. Om jag går en timme fort så brukar jag ha bränt 350-400 kcal så det går fortare att cykla bort dem ;) Haha men saaatan vad jobbigt det är, eller just idag så gick det ganska bra. Men låren värker verkligen, svårt att stå i duschen till och med efteråt haha! Men nu är det gjort och samvetet lättat :D

Äta något och sen hopp i säng. Nu har benhinnorna fått vila en dag så imorgon blir det prrrroooomenad :) Springa kan jag ju bara glömma än så länge vad det verkar, så fort jag joggar lite lätt så gör det ont. Har därför bestämt mig för att loosa många flera kilon innan jag försöker mig på att springa.. Så jag får hålla mig till mitt tempo och lyssna på kroppen. TRÅKIGT men säkert värt det i det långa loppet. Så tjej milen får jag helt enkelt springa nästa år, det här året får det bli att jogga/gå. Surt sa räven men men. Det är nog jag som trott att jag klarar mer än vad jag faktiskt gör. Har man vart otränad i hela sitt liv så kanske det är lite mycket att begära att kroppen ska prestera så pass enbart på några månader :P Så promenera, cykla och äta rätt får bli början till min dröm kropp :) Sen till vintern blir det andra bullar, då ska jag bli stark haha har jag tänkt iallfall. Men man får väl se ;)

Sov sött!
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: