Johanna Elvira Kristina Gustafson

Eftermiddag

Kategori: Allmänt

Efter att jag vart hos mormor så åkte jag hem och tvättade min fönster. Haha dom såg ut som skiiit och nu är dom så fina såå :) Vart så fint med spetsgardninerna som jag fick utav mamma :)

Sen fortsatte jag och städa och tvätta blablabla.. Cykeln fick sitt också, eller rättare sagt mina ben fick sitt. Tänk att det blir då aldrig lättare att cykla haha! SÅ jobbigt!! Men har nog gjort av med ca 800 kcal idag, så det känns kanon. Sen vart de kaffe i soffan :)

 

Visst har jag ett spännande liv? ;) haha!! MEN det är så sköööönt! Får vara ego och satsa på mig själv utan att något kommer emellan! :) Det borde alla få göra. Nu ska jag äta min tonfisksallad! Yummie!! Imorgon ska jag väga mig... Spääännande.. Haha eller inte, kommer nog inte ha skett så mycket den här veckan.. Men jag uppdaterar imorgon så får ni veta. Och skulle det vara så att jag nått mitt delmål imorgon så kommer jag vara världens lyckligaste i iallfall några timmar ;) Sen har jag ju ett nytt delmål jag måste jobba mot haha :D

Sov gott!

PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: