Johanna Elvira Kristina Gustafson

Eftermiddag/kväll

Kategori: Allmänt

Hoppade upp på cyklen och hann cykla 1 mil innan Viktor ringde och frågade om vi skulle ta en promenad när han kom hem. Och tjaaa varför inte? Jag var ju inte trött!! SÅ tänker jag, när jag egentligen borde tänka hmm.. nu har jag gått i 2h innan och cyklat bort ytterligare 200 kcal de räcker nog för idag, dessutom känns de som om att jag håller på att få en blåsa.. Haha neeeej då ut och gå en timme till och viiippps så har man vääärldens blåsa på båda fötterna :D Grrreeejt! Haha men promenaden var underbar ändå :) Kusin Sara följde med oss också så det var trevligt!! :)

Nu ligger jag mätt och belåten framför Alcatraz :) Inge BB ikväll :( Men Hanna vann och de var ju huvudsaken!
Jag känner mig PIGG och vill typ gå ÄNNU mer, därför jag får så svårt att motionera lagom liksom.. Jag vill jag vill :P Lär lära mig vad lagom är tror jag.. Men lagom är tråkigt och går sakta, jag har ju provat det då när jag fick ont i benhinnorna :P

Den här veckan ska jag väga mig iallfall, så då får mamma hålla sig på jobbet ;) <3


Puss och godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: