Johanna Elvira Kristina Gustafson

Fredagen

Kategori: Allmänt

Toppen fredag :) Nått mitt mål och umgåtts med Petra och Rasmus :) <3 Älskar den där ungen, ja och hans mor med för den delen ;) Han har humör, han är smart som få, han lyssnar och är klok, kärleksfull och så otroligt söt! Han kommer gå långt :)

Fixade lite saker på stan innan jag fick kaffe hos dem iallfall, så köpte jag med lite svenska jordgubbar.. Nog för att dom verkligen inte smakade svenska jordgubbar men men ;)

Åkte till franzens och köpte mig en vit tröja med Peetroo :) Sen åkte jag hem och la mig i soffan och där är jag kvar än :P

Lär bara säga att tillslut märker man vilka ens verkliga vänner är. Tar de bara energi utan att ge något tillbaka så får det vara ytliga bekanskaper bara, JAG ger inte utav min energi längre. GLÖM det! Försökt och försökt men nu tänker jag inte lyssna mer utan att få något tillbaka.

Riktiga vänner hittar man tillbaka till utan krångel. Så är det med mig och de flesta utav mina vänner haha :P Jag är ju lite dålig på att höra av mig så deeee brukar liksom bli så. Och de vet Ni om mina underbara <3 Annars finns det på papper att jag har lite svårt för sånt hahaha ;)

MEN de är sååå skönt att slippa drama och att aldrig vara osams med någon :) Måste vara jobbigt att alltid ha sånt runt om sig.. :/ Jag trivs i mitt lugn och tänker stanna här. <3

PUSS och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: