Johanna Elvira Kristina Gustafson

Kvällen

Kategori: Allmänt

Haha ja Viktor vart upptagen så jag och kusin Sara gick på en promenad.. Men den var väl inte så trevlig :P Vi sprang på en orm eller ja typ en orm, en kopparorm.. Och Sara gick bara rakt över den under tiden som jag tvärstannar och skriiiker haha.. Hon såg den itne så nu stod vi på varsinsida om en orm, två hysteriskt ormrädda flickor ;) hahaha... Herregud... Skrik och panik men det kom några och räddade oss och la in den under en gran haha sen spraaaaang vi ut till stora vägen. Usch fy och blä :P Så nu kommer jag kolla orm överallt ÄNNU mer än vad jag gör. Suck..

Sen släppte hon av mig hos mormor och lennarth så jag fick hämta min cykel som Lennart fixat, TACK! Cyklade till affären och små handlade lite och till min förtvivlan var pepsi maxen slut :( Så fick bli fanta light istället, god faktiskt :P

Nu kikar jag film och lyssnar på musik samtidigt eftersom grannarna festar gärnet :P haha!!

Vi hörs
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: