Johanna Elvira Kristina Gustafson

Kvällen

Kategori: Allmänt

Hoppade TILLSLUT på mördarcykeln.. 22 km vart det, 500 kcal booorta! Jag vill väga mig nu, eller den här veckan. i slutet på veckan. Jag längtar, men det MÅSTE vara bra siffror nu, jag är vääärd det. Men tror de börjar bli tuffare att prestera nu :P Jag är ju inte HELT otränad längre vilket betyder att jag lär börja prestera mer, vilket jag gör. Men det har vart lite mycket motgångar nu på sistone.. benhinnor, förkylning och små onda blåsor haha..

GIVETVIS ger jag inte upp, aldrig. Men de är dyrt att äta rätt och ni vet många bäckar små som gör att det blir tuffare.. Men jag är lika taggad nu som i början, jag är lika målmedveten och jag längtar exakt lika mycket. Nu blir det nykert ett tag igen, stenhårt haha ;)

Jag kan och jag ska. Ni ska få se. Jag gav mig själv ett år, ett år så skulle jag nå mitt största mål. Jag tror fortfarande att jag kommer att klara det men jag vet och har fått känna på hur svårt det kan vara. Men även hur underbart det är när man mår små delmål och hur fort man blir beroende utav träning. Jag längtar tills jag kan springa och jag längtar nästan till vintern då jag ska börja gymma och försöka bygga lite små muskler ;) haha stora drömmar och mål men jag ska och jag kan!!!

Varje gång någon utav Er, Ni underbara talar om att det syns eller ger mig beröm så ska ni veta huuuuur glad jag blir och hur otroligt stöttad jag känner mig <3 Ni gör så jag orkar! Så TACK till er, och tack för att ni orkar med mitt prat om detta. Mitt livs hitills största förändring. Bästa någonsin.. <3


PUSSAR!!!! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: