Johanna Elvira Kristina Gustafson

Lördag

Kategori: Allmänt

Toodiloo!

Idag har jag, Viktor och Gustav blivit bjudna på mat utav pappa :) Trevligt och skoj! Sen åkte vi hem till pappa och åt efterätt och drack kaffe i solen!

Just nu ligger jag och funderar på om jag ska gå hem till mamma eller om jag ska vara hemma ikväll :P Vet inte vad jag vill och orkar än så länge hehe..

Är det någon som vet om krogarna i Avesta har öppet på midsommar? :)

Hmm tänker tillbaka och inser nog inte riktigt hur mycket jag gått ner, känns liksom inte så mycket alls egentligen. Visst lite på kläder och sånt, men inte så värst mycket mer.. Och jag närmar mig liksom 15 kg?! De är stört de haha! Har dåligt med "före" bilder eftersom att jag alltiid hatat helkropps bilder och vet hur man "ser smal ut på bild". Haha vilket är lite tråkigt nu för det är svårt att jämföra :P Men ska lägga ut några bilder jag tog idag, och det syns nog lite ändå, kanske.. haha!!

Och som sagt hart inte några bra före bilder, så om någon utav mina vänner har någon hemsk helkroppsbild från INNAN februari, så hojta till ;) Kan vara kul att ha och jämföra eftersom man glömmer FORT!

Men här har vi en bild iallfall från precis när  jag börjat träna, syns lite skillnad iallafall..

;D

Nu lärr jag bestämma mig för vad jag ska göra... Hmm det lutar åt en promenix till Mammi ;)

Puss hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: