Johanna Elvira Kristina Gustafson

Måndag

Kategori: Allmänt

Sådärja! Nu har jag motionerat och lättat mitt samvete efter helgens festligheter :) 1h och 56 min gick jag och kan säga att jag kände mig stark faktiskt, var liksom inte ens jobbigt i backarna :P Tror jag börjar att bli lite starkare i låren, tack vara Karros plågmaskin som står här :P haha!!

Och appropå den så tänkte jag ju att jag skulle köra ett pass på den med senare idag men jag FRYSER så in i norden så lär duscha nu iallfall, himlen fick ju för sig att pissa på mig när jag kom lagom till Nordanö ;) Tur kepan var på, då gör det liksom ingenting om det regnar.

Det blåste nog en hel del i helgen alltså, hittade lite träd här och var haha :P

Lär stretcha nu så jag inte får ont överallt.. haha ojoj.. Hörs sen PUSS

Kommentarer

  • mimmie säger:

    Var fåru all motivation? du är så duktig johanna!! :) kram mimmi

    2012-06-04 | 20:34:22
  • Johanna säger:

    Men tack gumman!! Jadu, jag är bara såå himla trött på att vara tjock :P Det är därför bara liksom haha :P KRAM

    2012-06-04 | 21:33:11

Kommentera inlägget här: