Johanna Elvira Kristina Gustafson

Midsommar helgen!

Kategori:

Dåligt uppdaterat här men å andra sidan så tror jag inte det vart så många som suttit inne vid datorn den här fina helgen :)
 
Midsommar firades med familjen, som vanligt! <3 Det har vart trevligt med både vollyboll, kubb, vin, god mat, skratt och mys :) Tänkte lägga ut några bilder bara från helgen och sen får det vara bra så :P
 
Det var några bilder! :) På kvällen så cyklade jag även hem till Putte och Johanna som hade lite midsommar firande där pappa även var! Så fick träffa han lite också <3
 
En bra midsommar med fint väder helt enkelt! :)
 
Igår så skjutsade Gustav mig så jag fick storhandla och sen kom pappa och hämtade upp oss. Vi grillade och spelade dart! Helt perfekt söndags kväll!!! :)
 
Men nu efter all god mat och vin så är jag glad att det är måndag igen och jag får börja svettas lite igen! Samvetet har legat på idag och jag har hitills bränt 1000 kcal ;) Svetten rinner haha! Jag vet att alla hatar det här värdet och längtar tills solen kommer igen, även jag! MEN för träningens skull så får det mer än gärna vara sånt här skit väder (a)!
 
Men det kan ju få låta bli att regna så att alla stackars tältare på peace & love inte drunknar :O
 
Ha en bra kväll alla! PUSS
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: