Johanna Elvira Kristina Gustafson

Söndag

Kategori: Allmänt

Igår kväll kikade jag på film och myste bara ;) Vart en liten promenad också.. ;)

Idag har jag hunnit plocka undan alla kläder som mirakulöst tar sig ur min garderob själv och hamnar öööverallt i lägenheten?? JAG skulle ABSOLUT aldrig slänga kläderna omkring på det här viset... ;)
Tvättat diskat damsugit, skööönt.. Funderar på att byta sängkläder också, de är ju sååå skönt att sova dåå :D

På eftermiddagen så åkte jag och bröderna ner till Mor och fick mat. Förrätt och varmrätt men efterätt tackade vi nej till och gick ut och gick istället ;) Skulle prova på att jogga lite, känna lite på benhinnorna. Lär säga att det gick bättre för mig än för lilla mamma som tyckte att hon skulle dyka mitt på lervägen.. Telefonen klarade sig och bara några skrapsår.. Men hon sprang över 3h igår så hon fick vara trött i benen idag ;) <3

Haha gulliga mamma, när vi kom till henne idag så fick vi varsina par sport underkläder ( skitsnygga ) och en tub mjukost :D Haha! Och matlåda till alla oss dessutom! Hon är bäst vår lilla mamma! <3

Hoppas ni haft en skön söndag :)

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: